loading...
حمل و نقل مدرن
fallahpour بازدید : 25 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

هر آنچه که باید در مورد دوچرخه برقی لاستیک پهن و مزایای آن بدانید!
در صورتی‌که دوچرخه‌سوار ماهری باشید یا به تازگی به دنبال خرید دوچرخه هستید، ممکن است آشنایی کمی با دوچرخه لاستیک پهن داشته باشید. دوچرخه های لاستیک پهن جزو آن دسته از دوچرخه‌هایی هستند که بیشتر دوچرخه‌سواران از آن در مکان‌های برقی یا شن و ماسه استفاده می‌کنند.

دوچرخه سواری در زمستان ، دوچرخه لاستیک پهن ، دوچرخه کوهستان

بنابراین اگر در زمستان‌ها برای دوچرخه سواری مشکل دارید با خرید دوچرخه لاستیک پهن به‌راحتی می‌توانید به فعالیت خودتان ادامه دهید. به کمک این نوع دوچرخه می‌توانید تمرینات سختی در فضای باز داشته باشید و در شرایط نرمال طی یک ساعت بیشتر از 1500 کالری بسوزانید. بنابراین اگر با سرعت بیشتری تمرین کنید، می‌توانید میزان سوخت کالری را افزایش دهید. در ادامه بیشتر با کاربرد دوچرخه لاستیک پهن و مزیت‌های آن آشنا خواهید شد.

8 مزیت استفاده از دوچرخه لاستیک پهن
1- دوچرخه چرخ پهن امکان دوچرخه سواری در هر مکانی را به شما می‌دهد: این نوع دوچرخه‌ها برای افرادی که طرفدار سرسخت دوچرخه سواری هستند بسیار جذاب خواهد بود. گاهی اوقات دوچرخه سواران با محدودیت‌هایی مواجه هستند و نمی‌توانند در برخی از فضاهای باز دوچرخه سواری کنند.

دوچرخه سواری در ساحل ، دوچرخه سواری در ماسه ، لیست قیمت دوچرخه لاستیک پهن

با استفاده از این نوع دوچرخه می‌توانند در مسیرهای گل آلود، برفی، شن و ماسه یا تپه‌های سنگی نیز فعالیت داشته باشند.
2- بدون توجه به آب و هوا می‌توانید دوچرخه سواری کنید: ورزش برای برخی از افراد جزو روتین روزانه آنهاست اما گاهی اوقات به دلیل شرایط آب و هوایی نمی‌توانند تمرینات روزانه خود را انجام دهند. دوچرخه تایر بزرگ با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارد و روی سنگ یا آسفالت خیس به هیچ وجه نمی‌لغزد. همچنین در برف یا گل و لای نیز گیر نخواهد کرد و به‌راحتی می‌توانید هر مسیری را با آن طی کنید.

علاوه بر این، وزن این دوچرخه‌ها زیاد است و با قرار گرفتن در معرض باد شدید نیز مشکلی برای دوچرخه سوار ایجاد نمی‌کند و او را به خطر نمی‌اندازد.
3- افزایش راحتی در طول دوچرخه سواری: لاستیک های پهن به باد زیادی نیاز ندارند، زیرا در فشارهای پایین‌تر نیز راحتی زیادی ارائه می‌دهند. همچنین از آن‌جایی که دوچرخه چرخ پهن، سفت و محکم هستند به سیستم تعلیق دوچرخه نیز نیاز ندارند. به‌همین دلیل لاستیک‌ها کم باد نیز راحت هستند.
4- به نگهداری کمی نیاز دارند: گفتیم که دوچرخه‌ های لاستیک پهن بسیار سفت و محکم هستند، در نتیجه دوام بسیار خوبی دارند و لازم نیست نگران تعمیر یا نگهداری مداوم آن‌ها باشید.تعمیر دوچرخه ، تعویض دوچرخه ، خرید دوچرخه

شاید این دوچرخه‌ها کمی گران‌تر از سایر دوچرخه‌ها باشند اما اگر به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری به آن نگاه کنید، قطعاً ارزش خرید دارند و تا چندین سال می‌توانید مانند روز اول دوچرخه سواری راحت و ایمنی را تجربه کنید.
5- درگیر یک چالش واقعی می‌شوید: دوچرخه سواری روی برف یا گل و لای تفاوت زیادی با دوچرخه سواری بر روی سطوح معمولی دارد. در نتیجه این نوع دوچرخه سواری برای حرکت به قدرت بیشتری احتیاج خواهد داشت و عضلات را بیشتر درگیر می‌کند. همچنین از آن‌جایی که وزن بیشتری دارند، حرکت دادن دوچرخه به‌راحتی دوچرخه‌های معمولی نیست و شما با یک چالش واقعی مواجه خواهید شد.
6- به تعادل بیشتر افراد مبتدی کمک می‌کند: سطح تماس لاستیک‌های پهن نسبت به سایر لاستیک‌ها بیشتر است، از این‌رو تعادل بیشتری را برای دوچرخه سوار فراهم می‌کنند. بنابراین دوچرخه لاستیک پهن برای افرادی که به تازگی دوچرخه سواری یاد می‌گیرند، گزینه مناسبی خواهد بود. اما توجه داشته باشید که افراد مبتدی در ابتدا بهتر است دوچرخه سواری در مناطق نرمال را تمرین کنند، سپس مناطق برفی یا گلی را برای دوچرخه سواری انتخاب نمایند.
7- روشی جدید برای تفریح است: به کمک دوچرخه لاستیک پهن ، دوچرخه سوار می‌تواند مناطق مختلفی را کشف کند و اوقات فراغتش را با گشتن در این مناطق سپری کند. بنابراین این دوچرخه نه تنها فواید زیادی برای بدن دارد، بلکه روش خوبی برای تفریح است. به‌خصوص زمانی که بتوانید به‌صورت گروهی دوچرخه سواری کنید.
8- می‌توانید برای شرکت در مسابقات آماده شوید: از آن‌جایی که دوچرخه سواری قبل از هر چیزی به تمرین زیاد و تمرین در مناطق مختلف نیاز دارد، به کمک دوچرخه چرخ پهن می‌توانید خودتان را برای مسابقات مختلفی آماده کنید.

نتیجه‌گیری
دوچرخه چرخ پهن یک وسیله لذت بخش برای تفریح و ورزش است که با استفاده از آن می‌توان در زمین‌های ناهموار و شرایط آب و هوایی سخت دوچرخه سواری کرد. بنابراین این امکان را به ورزشکاران می‌دهد که حتی در شرایطی که زمین پوشیده از برف است، تمرین خوبی داشته باشند.
همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم، این نوع دوچرخه‌ها ایمن هستند و به نگهداری زیادی نیز نیاز ندارند. در نتیجه افراد مبتدی و حرفه‌‌ای می‌توانند از این دوچرخه فوق العاده قدرتمند استفاده کنند. برای مشاهده قیمت دوچرخه لاستیک پهن و خرید آن کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 4,418
  • بازدید کلی : 16,721